شرکت یول سازه بندر
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

بتن پیش تنیده
سازه های بتن پیش تنیده به علت حذف بعضی از ستون ها و پایه ها ، امکان اجرای سازه با دهانه های وسیع تر را امکان پذیر ساخته و قابلیت سازه از نظر معماری را بالا می برد. به طور مثال سطح هیپربولوئید بتن پیش تنیده که برای پوشش سقف ساختمان های صنعتی با دهانه های 10 تا 18 متر ، سازه های فضایی و ... به کار می رود از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و از نظر معماری زیبا است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

بتن ضد سایش
  بتن ضد سایش که با ژل میکروسیلیس تولید میشود و از پایه ای ترین و مهم ترین نوع ژل میکروسیلیس می باشد که از خالص سازی پودر میکروسیلیکا و کلاسیفیکیشن سیلیکافیوم پودری در روش ویژه ثبت اختراع شده تولید می شود که مخصوص بتن ضد سایش میباشد.
بتن ضد سایش با بالا بردن مقاومت بتن در برابر عوامل خرابی های فیزیکی و شیمیایی محیطی و حتی عوامل مخرب داخلی بتن، عمر سرویس دهی سازه بتنی را به کمترین حد ممکن می رساند



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 18:48 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

بتن حجیم

بتن حجیم
درک درست از بتن حجیم را حل کنترل دما  بتن حجیم با مواد افزودنی مناسب و در نتیجه حفظ زمان وهزینه های مصرفی در یک پروژه با بتن حجیم میباشد. هر حجمی از بتن با ابعادی به اندازه نسبتا بزرگ که نیاز به تمهیداتی جهت جلوگیری از ایجاد ترکهای حرارتی دارد . درهر یک از سازهای بتن حجیم با اندازهای بزرگ تهیداتی جهت جلوگیری از ایجاد ترکهای حرارتی وجود دارد . در بتن حجیم مخصوصا هنگام
بتن ریزی در هوای سرد، گرادیان حرارتی مرکز بتن حجیم و سطح بتن حجیم موجب بروز تنش های حرارتی و ایجاد ترک در بتن حجیم می شود. با به دست آوردن روند حرارت زایی مرکز بتن حجیم در محیط آدیاباتیک و ميانگين دمای محیط در فصول مختلف سال، دمای اولیه بتن حجیم در زمان تولید برای جلوگیری از بروز این پدیده محاسبه میشود.


ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 18:43 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

بتن الیافی نوعی کامپوزیت است که با استفاده از الیاف تقویت کننده داخل مخلوط بتن، مقاومت کششی و فشاری بتن الیافی، به صورت چشم گیری افزایش می یابد. این کامپوزیت (بتن الیافی)، یکپارچگی و پیوستگی خوبی داشته و امکان استفاده از بتن به عنوان یک ماده شکل پذیر جهت تولید سطوح مقاوم پرانحنا را فراهم می آورد برای ساخت بتن الیافی از افزودنی بتن یا ژل میکروسیلیس فابیر که حاوی الیاف می باشد میتوان استفاده کرد یا میتوان گفت که برای اضافه کردن الیاف به بتن و تولید بتن الیافی ژل میکروسیلیس فابیر که شامل الیاف پلی پروپیلن می باشد بسیار مناسب می باشد. بتن الیافی تولید شده با ژل میکروسیلیس فابیر از قابلیت جذب انرژی زیادی برخوردار است و تحت اثر بارهای ضربه ای به راحتی از هم گسسته نمی شود.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت راه و ساختمانی و آدرس y.s.bandar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 296
بازدید کل : 10987
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1